Verzending & betaling
Informatie over verzending
Bij tink betaal je geen verzendkosten. Mocht je niet tevreden zijn, dan is ook de eventuele retourzending kosteloos, op voorwaarde dat je ons verstrekte retourlabel gebruikt.
Voor een zo spoedig mogelijke levering van je producten maken we gebruik van diverse vervoerders, afhankelijk van je bestelde items. Voor gedetailleerde informatie over de uitvoering van de levering en bezorging, verwijzen we je graag naar de website van de betreffende vervoerder.
Meer informatie over het retourproces en je herroepingsrecht kun je vinden op onze retourpagina.
Betalingsinformatie
Bij tink bieden we verschillende betaalmogelijkheden aan: betaal later binnen 30 dagen, iDEAL, Google Pay, creditcards (MasterCard, Visa) en PayPal. Met iDEAL kun je eenvoudig en veilig betalen via je een vertrouwde mobiele bankieren app of internetbankieromgeving van je bank. Voor PayPal word je doorgestuurd naar de PayPal-website om de betaling te voltooien. Normaal gesproken worden aankopen met PayPal binnen enkele minuten bevestigd.
Indien je gebruikmaakt van een extern betaalsysteem zoals PayPal, dien je de algemene voorwaarden van deze externe dienstverlener te volgen.
We kunnen alleen betalingen accepteren van accounts binnen de Europese Unie (EU). Houd er rekening mee dat tink de kosten voor geldtransacties niet dekt.
Bij achterstallige betalingen behouden we ons het recht voor om standaard aanmaningskosten in rekening te brengen, met een vast bedrag van EUR 3,95 per herinnering.
Bij het gebruik van PayPal kun je bij het afrekenen kiezen voor de optie "Achteraf Betalen". De verkoper ontvangt betaling van PayPal bij aankoop, maar het bedrag wordt pas na 21 dagen van je bankrekening afgeschreven.
Klachten
Uitgebreidere informatie, zoals retourbeleid, vind je in de Algemene Voorwaarden. Indien je klachten, suggesties, of vragen hebt, kun je ons contactacteren via het contactformulier. We streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie te geven. Mocht je niet tevreden zijn met de voorgestelde oplossing of komen we er gezamenlijk niet uit, dan heb je de mogelijkheid om de kwestie voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR-platform.
De Geschillencommissie Thuiswinkel is te bereiken via www.sgc.nl
Garantie
Voor alle aankopen die je bij ons doet, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat elk product moet voldoen aan wat de consument in alle redelijkheid mag verwachten. Bovendien geldt voor sommige producten een fabrieksgarantie, zonder afbreuk te doen aan de wettelijke garantie.